Kau nak lari mana? Télécharger

Envoyer à vos amis
Ajouter
  • 15 mai 2020

  • Tindakan seorang lelaki dipercayai warga asing cuba melarikan diri dari kawasan diperketatkan kawalan di Jalan Pasar Pudu, pada Jumaat, 15 Mei gagal selepas berjaya ditahan polis. Dalam kejadian 2 petang itu, lelaki berusia lingkungan 30-an berkenaan dikatakan memanjat pagar kawat duri yang dipasang dan keluar ke sebuah pusat beli-belah berhampiran untuk mengelak menjalani ujian saringan Covid-19. https://www.hmetro.com.my/mutakhir/20... ------------------------------------- #HMETRO #METROTV Please visit our website for more news http://www.hmetro.com.my Please like http://www.facebook.com/harianmetro Please follow http://www.twitter.com/hmetromy And also our http://www.instagram.com/hmetromy

Commentaires

  • Bro Mie
    Bro Mie il y a 4 mois

    Hantar balik ke negara asal dengan segera dan haramkan masuk Malaysia buat selamanya. Warga asing macam ni lah yang menyusahkan frontliner dan rakyat.

  • massacre conspiracy
    massacre conspiracy il y a 4 mois

    ni semua PATI . takda dokumen sah , bersepah

  • Sharizal Tajuddin
    Sharizal Tajuddin il y a 4 mois

    Kawasan pudu memang banyak pati2 bangla,chinese,indon,nepal,myanmar tlong gempur habis2an ada antara mereka buka kedai pencetakan..saranan menteri wilayah tarik lesen warga asing yg buka. mereka tidak hak buka kedai disini dan tarik lesen org tempatan yg alibabakan lesen mereka dkat warga asing.

  • en. fieq
    en. fieq il y a 4 mois

    Next time x pyh la censor muka dorang..dtg tmpt org buat kurang ajar..

  • legend mus
    legend mus il y a 4 mois

    Warga asing ni betoi2 celaka la menyusah kn

  • Muhammad azrai Abd ghani
    Muhammad azrai Abd ghani il y a 4 mois

    GOMBAK BANYAK PATI..BILA MAU OPERASI????????????????

  • Abema Abema
    Abema Abema il y a 4 mois

    Negara kita mmg memerlukan askar bersama2 pdrm membanteras pati haram jaddah...gempur habis2 mereka semua...

  • M.sidek.husin Sidek.ty.56
    M.sidek.husin Sidek.ty.56 il y a 4 mois

    tangkap semua warga asing hantar balik ke.negera asal mereka kebanyakan warga asing biadat kurang ajar ada yang sangup bergaduh dengan warga tempatan

  • ns mnnby
    ns mnnby il y a 4 mois

    Batalkan permit.htr pulang for

  • Asus Zenfone3max
    Asus Zenfone3max il y a 4 mois

    bagus..jgn bgi muka sngt depa2 ni..kasi bersih semua kwsan..dh bnyak smpah mrata tmpat

  • Kojack 79
    Kojack 79 il y a 4 mois

    Ada jgk yg dislike tu ?

  • ariffuddin
    ariffuddin il y a 4 mois

    Terbaik PDRM, sungguh cekap dan pantas. Semoga negara kita aman sentiasa

  • Lokman Hakim
    Lokman Hakim il y a 4 mois

    Cukup!!! Aku dah malas nak dengar isu ni. Tolong jangan tangkap lembik lagi! Siasat dan geledah butiran dokumen perjalanan dia. Kalau takde kasi seret dia ke hotel besi..

  • rizal hamid
    rizal hamid il y a 4 mois

    Hantar balik la tempat asal dia.diaorng ni mkin mnyusahkn orang je..

  • Abd Karim
    Abd Karim il y a 4 mois

    Tangkap antar balik menyusahkan org klau tak boleh ikut undang2 m'sia berambos dr sini

  • myazleoful
    myazleoful il y a 4 mois

    Lari panjat dari pagar berdurii PKPD sepatutnya boleh di tembak

  • Amin Rahman
    Amin Rahman il y a 4 mois

    Salah sorang keturunan LongHingya... Ingat api kebencian kami masih menyala2 lagi ni...

  • Jacob's Abdullah
    Jacob's Abdullah il y a 4 mois (modifié)

    Kalau warga asing muka dia tak payah la dikaburkan

  • Mohd Kamal Saari
    Mohd Kamal Saari il y a 4 mois

    Sokong..gempur habis pendatang ni smua..jgn bg muka...haramkn terus pendatang2 ni dari bumi malaysia...buat semak je

  • Ajib AjiBoy
    Ajib AjiBoy il y a 4 mois

    Halau keluar...menyusahkan!!!